Bobban

Ja idag har jag och två Österrikare varit och hälsat på hos Bobban. Nu har jag varit här i Kingston i snart 3 månader och jag har inte varit på Bob Marley museumet fören idag. Men nu äntligen kom jag dit. Det var riktigt trevligt där fatiskt :) Vi gick en guidadtur så nu kan jag allting om honom, visste ni att han har tolv barn ? Det hade jag faktiskt inte en aning om. I ett av rummen var det massa olika tidningsklipp som han var med i och där hittade jag två gamla tidningsklipp från Svenska dagbladet och från Dagens nyheter, så allting stod självlart på svenska så det var lite roligt :) Det är värt att se om ni har vägarna förbi Jamaica och Kingston ;)


Här är Bob Marleys gamla bil ;)


Tyvärr får man inte ta några bilder från insidan. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0