Bra dag

Idag har vi hunnit med ganska mycket faktiskt, bland annat har vi varit och hämtat mina flygbiljetter till Miami och sen har vi skrivit ut boknings numret till hotellet. Så just nu är jag rätt lugn inför resan. Eller jag är cool lugn för jag vet att jag kommer att få det hur bra som helst. Kan nog inte bli så mycket annat. Vi har även hunnit med att handla.
Just nu är jag och Linnea ensamma hemma för jag har skickat iväg Verena och Calle. Nejdå men jag erbjöd mig att sitta lite barnvakt ikväll så att dom kunna gå ut och få lite tid för sig själva. För snart åker ju jag bort ett par dagar och jag tänkte att dom borde passa på. Linnea har precis somnat men det tog längre tid än vanligt för henne att somna in.


Godnatt från mig och Linnea :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0