Miami

Jag har haft en underbar och oförglömlig tid i Miami. Av alla platser jag har besökt så måste jag nog säga att Miami är den plats där jag trivts bäst. Jag vet att jag måste åka tillbaka dit och stanna en längre tid. Det var stort med mycket folk men ändå lugn och säkert på nå vis. Det finns allting där som jag behöver ha det var en plats för mig. Det finns allt i shoppingväg, du har den enorma stranden, du har vädret (jag hade regn) ;) men aa haha, trevliga människor, fester, uteserveringar, billigt, dyrt ja listan kan göras lång men a allt är bra. Sen måste jag tacka Mark som jag träffade där nere som tog sig tid att visa mig runt och göra mig sällskap. Han är riktigt snäll och tack för det, det gillar vi. Beskriver allting lite bättre vid ett senare tillfälle när jag är piggare. Nu är jag tillbaka i Kingston och det känns bra det med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0