Önska mig lycka till!

Nu säger jag hejdå till Kingston och Jamaica och säger i stället hej till USA och Miami :D Shiit nu är det nära, jag måste strax gå och lägga mig för jag ska kliva upp kl 04.00 för kl 04.30 kommer taxin och hämtar mig. Alltså jag känner mig som en 5åring som ska få gå till en godisfabrik eller nå för jag ser verkligen fram emot den här resan. Jag vet inte riktigt varför men jag har en bra känsla i magen :) Tyvärr så tänker jag lämna kvar min dator här i Kingston för det känns onödigt att släpa med sig den, så nu kommer det att bli lite tomt några dagar här på bloggen. Men när jag kommer tillbaka så kommer jag ha massvis med bilder att visa och det ser jag fram emot ;) haha. Ha det så bra nu så hörs vi när jag kommer tillbaka, om jag inte springer över en dator i Miami det vet man ju aldrig. Kvällen avslutas med lite Engmans kapell ♥ kärlek.


Bjuder på mes bilden men ungefär så här glad är jag nu ;)


Kommentarer
Postat av: Syster

Hoppas att du får en underbar resa och ha det såå otroligt roligt! Kram kram.

2010-04-10 @ 13:46:06
Postat av: Elina

Säger desamma som mamma. hoppas du får det jätte bra :)

2010-04-10 @ 19:49:40
URL: http://elinabrandtskott.blogg.se/
Postat av: Camilla

Ha det bäst Frida, och ta hand om dig <3

2010-04-11 @ 13:58:37
URL: http://camillagrip.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0