Trött

Inatt sover jag utan Jocke för första gången på flera veckor och det känns jätte tomt.
Fick bli så eftersom jag och mamma ska upp tidigt i morgon och åka in till stan. Båda behöver köpa lite nya saker. Och sen vid tre så ska vi till syster för då är det en mamma och döttrar dag eller vad man nu ska kalla de ;) Jag mamma och syster ska i alla fall träffas och spela minigolf om vädret är okej och sen gå på pizzan. Om vädret inte är okej blir det nog bastu. A vi får se jag tror det blir en bra dag i alla fall :) NU måste jag sova efter många timmars kollande på internet efter jobb och boende, jag och Camilla har suttit och skickat massa länkar till varandra och sökt allt vi sett. Så jag vill inte ens kolla min mail i morgon för jag kommer säkert ha fått massa svar. Förhoppningsvis är de nått positivt ;) Godnatt med er!



Trött tjej behöver sova. Bilden är från Kroatien -08

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0