Borta bra men hemma bäst

Nu är vi tillbaka till Kingston igen. Det tog ca 5 timmar att ta sig hem allt som allt tror jag. Fast då stannade vi till två gånger för att gå på toaletten och för att ge Linnea mat. Jag tävlade med Linnea om vem som kunna somna fortast i bilen men man hinner knappt sätta ner henne i bilbarnstolen innan hon somnar :P Så det är helt omöjligt att vinna haha. Dom 5 dagar som vi har varit i Negril har varit helt underbara jag har knäppt massa bilder som jag ska lägga upp, men inte nu ikväll för klockan är mycket. Just nu har jag placerat mig ute på terrassen för att få mig en liten lugn och skön stund. Innan jag gick ut så packade jag med mig datorn, hårddisken och boken flickan som lekte med elden. Så nu har jag precis lutat mig tillbaka och tänker njuta av en varm och skön kväll. I morgon är det måndag igen och då tror jag att Verena tänkte ta med sig Österrikarna till ett köpcenter, så det innebär att jag och Linnea blir ensamma hemma hela förmiddagen, men högst en 4 timmar skulle jag tro för sen är det dags för lilltjejen att ammas. Men vi får väl se i morgon hur dagen kommer att bli.


Bilden togs i Silversands förra helgen ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0