Silver sands

Hejdå nu sticker vi iväg till silver sands över helgen. V har hyrt ett hus inte långt från havet och stranden så det låter riktigt nice. Men jag kommer att lägga ut bilder i början av veckan :) Det ska bli kul att komma iväg lite. Det tar dock 3-3,5 timme dit men jag har laddat mobilen med massa bra musik, bland annat Erik Grönwall ;) Så resan kommer ju att bli jätte bra haha. Ne nu ska jag packa det sista, igår kom förresten två stycken Österrikare hit och ikväll kommer en tredje så nu är det bara i princip tyska som gäller i det här huset. Jag förstår lite granna men det är inte mer än så jag kan ju inte direkt säga ett ord själv, men vi får väl snacka engelska med varandra.
 

Bilden låna jag från Google, får knäppa egna när jag är där ;)


Kommentarer
Postat av: Syster

Ha en fantastisk helg gumman! <3

2010-02-05 @ 16:48:26
Postat av: tove

åh vad härligt :)

2010-02-05 @ 19:07:19
URL: http://tovelitove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0