Vecka 4

Det är redan 2 februari och det innebär att jag inleder min fjärde vecka här i Jamaica. Tiden bara rusar förbi och innan jag hinner tänka så är jag väl hemm i Sverige igen. Fast jag trivs bra här borta och försöker njuta av tiden så mycket jag bara kan :) I helgen får vi främmande från Österrike och då ska vi åka bort över helgen till Silversands och det låter ju jätte bra så vi får väl se hur det blir. Jag ser fram emot det i alla fall :) Annars är dagarna sig lik, inte så mycket nytt som har hänt. Ska försöka lägga in lite bilder senare så fort jag får tid. Nu ska jag strax gå ut och springa lite och få ur mig lite energi.

Kommentarer
Postat av: Broder Andreas

Du verkar inte slita ihjäl dig, så ofta som du är ute och springer. Jag mailade med din chef idag. :)

2010-02-02 @ 21:13:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0