4 dagar till Aupair jobb i Jamaica

Ja men nu börjar det närma sig avgång. Om tre dagar åker jag mot London och om 4 dagar åker jag till Jamaica. Packningen är snart klar det är bara lite kläder som är i tvätten som ska packas ner och sen är jag nog klar. Jag ser verkligen fram emot att åka nu :) Det börjar kännas att jag kommer att sakna alla här hemma. Fast jag tror att det kommer att gå jätte bra. Bara jag kommer dit :) VI får väl se. Just nu sitter jag och kikar på bilder sen jag och Britta var i Turkiet och jag längtar verkligen tillbaka. Oj vilken vecka vi hade där nere :)
 



Här har vi två sidor av Jamaica. Jag kommer ju att bo i Kingston så för min del kommer det ju inte vara dom vita stränderna som jag ser när jag kikar ut genom förnstret. Men en pool och en varm sol duger bra. Tror att jag kommer att få uppleva mycket där nere! ♥


Kommentarer
Postat av: Syster

Du kommer helt säkert att få det jättebra! Men gissa om vi kommer att sakna dej!! Är du hemma hos mamma på lördag? Tänkte åka dit en sväng då på förmiddagen.

Kram på dej!

2010-01-08 @ 08:01:06
Postat av: Frida Canebro

Kommer sakna er med! Jajo jag skulle tro att jag är hemma då på förmiddagen, fixa det sista och så :)vore skönt att kramas lite innan jag åker. KRAM<3

2010-01-08 @ 10:20:01
URL: http://canebro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0