Förberedelser

Shit det är redan måndag hur fort är det tillåtet att tiden går egentligen ? Jag har ju så mycket saker som jag skulle behöva fixa innan jag beger mig mot varmare klimat. Att packa en resväska för att vara borta i en vecka kan vara lite klurigt. Men att packa för 4månader är mysterium. Eller egentligen är det inte så stor skillnad har jag märkt, jag kan ju faktiskt tvätta där borta så kläder behöver jag inte massor utav men det är andra saker som jag behöver. Jamaica är inte det billigaste landet så det är lika bra att köpa det mesta och ta med sig innan man åker. Jag tror att det är ungefär samma priser där som hemma men utbudet är nog inte detsamma. Shit kan ni fatta att om en vecka den här tiden svensktid är jag i Jamaica hos en främmande familj och ska ta hand om deras lilla dotter. Jag ser verkligen fram emot det. Jag har haft drömmar om att få åka iväg som upair nu i många år och nu om en vecka så gör jag det. Jag verkar få en underbart snäll familj med unga föräldrar och ett barn :) Tyvärr kan jg ju inte veta helt säkert fören jag är där men änså länge har jag fått ett bra intryck av dem. Nu ska jag ta och skriva ut alla mina tåg,buss och flygbiljetter så jag har allting klart! Skriver lite mer information om resan senare om det är någon som är intresserad :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0