Frida och Linnea

Jag bjuder på en jätte ful bild, men vad är en blogg utan fula bilder ;) Igår hade vi verkligen en Frida och Linnea dag. Först var vi ensam över 3timmar mitt på dagen. Då Linnea var tröttare än någonsin men varför sova när man kan vara vaken liksom. Men det gick bra ändå. Sen på kvällen så skulle vi testa om jag kunna lägga henne inför natten och få henne och sova. Jag var faktiskt ganska nervös eftersom pappan hade misslyckats dom två senaste gångena för att det är typ bara mamma som gäller nu. Men jag gav mig sjutton på att klara det och allting gick utan problem. Så igår fick jag somna med ett leende på läpparna. Idag blir det en lugn fredag, så jag ska nog ut och springa lite ikväll. Det är även mulet idag så det passar bra att springa när det är svalare ute.


Kommentarer
Postat av: Anonym

absolut inte ful!! de enda man ser är STRÅÅÅLANDE hy ju... avis

2010-01-29 @ 18:09:41
Postat av: linn

hhmm varför står det inte att det var jag som skrev?// Linn

2010-01-29 @ 18:11:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0