Jag jobbar också

Idag har det varit full fart precis hela dagen. Jag följde nämligen med Verena och Linnea på babygruppen idag. Och herregud säger jag bara barn över allt och mammor som pratar. Men det var riktigt trevligt, absolut :) God mat och nya människor. Alla verkade super snälla. Så där var vi i flera timmar och dom bodde super fint. Försöka att knäppa på deras utsikt men det är lite svårt att få det fint på bild men ska ändå lägga upp så att ni får se.

Men nu är vi hemma och ska snart äta tacos som jag ser fram emot JÄTTE mycket faktiskt. Ska bli riktigt gott. Jag känner mig även duktigt som fick Linnea att somna och sova lite nu före maten. För det har vare jätte svårt för henne att få ro i kroppen nu ett par dagar för att kunna sova lite. Men nu sover hon äntligen :) Kommer lite bilder från dagen


Kommentarer
Postat av: rasha

nä jag åker iväg, söker inget jobb nu :) är dock sjuk och känner mig så himla trött på allting just nu så känns tungt att ta tag i det bara.



Jag önskar jag redan var utomlands precis som du :D verkar vara såå häftigt!

2010-01-22 @ 09:43:56
URL: http://rasha.blogg.se/
Postat av: tove

åh, vad roligt, jag visste inte att du hade åkt iväg! :) trivs du? hur länge stannar du?

2010-01-23 @ 14:57:22
URL: http://tovelitove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0