Kramar

Igår var jag som sagt med dom här två brudarna och de kan inte vara annat än bra ♥ Det var dock väldigt jobbigt att säga hejdå till dom båda. Uscha vad jag hatar sådant alltså. Än så länge har jag inte tänkt på att jag ska åka så väldigt mycket. Det som är jobbigt är att säga hejdå till alla, gruvar mig som bara den tills i morgon bitte då jag måste krama om Jocke och åka ifrån honom :( ♥ för annars måste jag säga att allt känns väldigt väldigt bra :) Nästan så att jag letar efter resfebern nu som borde pulsera runt i kroppen.
  


PUSS på CAMILLA och AGNES! ♥


Kommentarer
Postat av: josefin

svar : ohja, tjejen e grymt snygg :) ha en bra dag, puss

2010-01-09 @ 16:00:28
URL: http://jossaandthecity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0