PUSS

Idag ska jag vara med Camilla, vi ska gå lite på stan och fika och så :) För vi måste passa på att vara med varandra nu inna jag åker, ucsha vad jag kommer sakna henne :( Men vi har lovat varandra att skåla någon gång över msn och så ;) haha. Du är en av dom ja kommer sakna mest. Även att griisen nog ska vara med oss idag på stan. Får snart ett sms där det står om hon ska vara med. Vi har inte så mycket planerat inför dagen men det kommer nog bli bra :) Det var meningen att vi skulle åka till Kajvall och åka lite madrass och pulka men då är det stängt för att det är för kallt :( inge roligt. Fast jag hade nog inte klarat av att åka i denna kyla jag heller haha. Ja nu fick jag sms av Agnes och hon ska vara med. - Grymt sa grisen!


Dom här två är allt för bra (: ♥


Kommentarer
Postat av: Camilla

Jag kommer sakna dig också Frida <3

2010-01-08 @ 10:43:08
URL: http://camillagrip.blogspot.com
Postat av: griiiisen

grymt!

jag kommer sakna dig som en tok! <3

2010-01-08 @ 12:06:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0