Rasha

OJ vet ni var jag gjorde igår ? :) Jo jag pratade med Rasha i telefon. Om två veckor är det ett år sedan vi pratades vid för första gången. Och det som är sorgligt är att vi inte har pratat med varandra i telefeon sen vi kom hem från Colombia. Men igår kände jag att det var dags och ringde henne :) Vi pratade kanske i 20 min, eller nu kanske jag överdriver men rättså länge i alla fall. Och det var så kul att höra hennes dialekt igen. Kan ju säga att du låter precis som Sanna i Robinson ;) men du håller nog inte med mig haha. Men tack för samtalet det var verkligen kul :)


Bilden är tagen på en resturang i Brasilien :) ♥ Saknar!


Kommentarer
Postat av: rasha

Saknade vän! tack så hemskt mycket du är så fin. VILKEN FIN BILD PÅ OSS! :D jag har knappt sett några bilder så det känns nästan inte som att jag var där ibland :P men gud vad roligt det ska bli att få komma igenom dem. Jag ska allt lyssna på denhär Sanna ;) Och överväga att det låter som jag. Hoppas din nyår blev jättebra <3<3 pusspusspusssss

2010-01-02 @ 03:44:08
URL: http://rasha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0