Stålt

En väldigt stålt Frida sitter här nu. Jag har lyckats tagit mig runt 4km på golfbanan med Calle för bara ett litet tag sen. Det var länge sedan jag var ute och sprang nu. Men förhoppningsvis blir det ändring på det. För idag har jag införskaffat mig ett par nya löparskor. Så nu har jag ingen bortförklaring längre ;) Ja nu är det bara att se upp Usain Bolt för nu har du en konkurent!

Annars en väldigt lugn dag. Eller jag och Verena stack och shoppade lite. Det fick bli skorna och två stycken Linnen. Mycket bra :) Och vet ni vad jag mer har gjort. Jag har pratat med Camilla och vi såg varandra i webbkameran, cooolt va! ♥ Jag tyckte i alla fall om det. PUSS på henne!

Kommentarer
Postat av: keke

vi kan slå på webkameran med så får duse din mamma brun o vacker med...bestäm en tid bara

2010-01-23 @ 02:48:00
Postat av: Camilla

Puss på Frida <3

2010-01-23 @ 15:05:18
URL: http://camillagrip.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0