Värme

Hej igen :) Här nere är det full fart. Eller ne inte direkt jag kan ju inte påstå att jag jobbar ihjäl mig precis. Men jag klagar inte för vi har det i alla fall jätte bra. Jag var precis ner till "centrum" själv för första gången och jag kan säga att aldrig mer före klockan 4 på eftermiddagen för innan dess har du flytit bort innan du är hemma igen :P Men under min tur ner på ca 30 minuter så hann jag få ett nytt nummer. Alltså jag försökte verkligen säga nej och sa att jag inte hade någon mobil men han tyckre att jag behövde hans nummer i alla fall så jaja det skadar väl inte. Alla är trevliga här nere i alla fall, dom jag har träffat på hitils i alla fall, fast dom är ju såklart lite socialare än alla hemma och lite mer rakt på. Men de är bara att le och se glad ut så brukar dom vara nöjda.

Dom här dagarna har det inte hänt så mycket faktisk, det har varit väldigt lugnt så det finns inte så mycket att skriva. Det finns en golfbana precis bredvid vårat hus så efter klockan fyra så tänkte jag ta med Linnea och gå på en liten premenad runt om där. För det är väldigt fint och lätt gått där. Skönt att få lite luft och röra på sig :) Vi gjorde det igår kväll med och det var super skönt. Knäppte lite bilder på golfbanan igår men har inte hunnit lagt in dom ännu så får göra det vid ett senare tillfälle så att ni får se hur det ser ut :) Hoppas allt är bra med alla där hemma. ♥


Kommentarer
Postat av: rasha

wow vilket paradis <3

2010-01-19 @ 22:57:16
URL: http://rasha.blogg.se/
Postat av: Markus

Hoppas att du inte byter nr helt och hållet då för då kommer jag inte kunna skicka min fina upptaderingsmess ;)

2010-01-20 @ 01:43:01
Postat av: Frida Canebro

Markus ? byter nummer helt och hållet ? Jag har ett Jamaicanskt nummer + mitt gammla så det är ingen fara de var mer att ja "undan höll sanningen" för honom ^^ Fick du mitt mail ? är du för lat för att svara ? :P

2010-01-20 @ 03:42:50
URL: http://canebro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0