Filmkväll

Det var så roligt jag måste skratta
det kom en trekantig gubbe in
han hade träskor och näverjacka
och hatten kantad med korvaskinn.

Ja nu på kvällen har Linnea fått sin första fläskläpp efter att ha dykt ner i golvet med ansiktet före. Fy det gjorde nog jätte ont, men så kan de gå när man är lite för trött. Nu håller i alla fall Verena på att lägga henne och sen efter dte ska vi kolla på film. Vi ska kolla på "The Thomas Crown Affair" Verena säger att den är bra så de ska bli kul att se den. Den är från typ 99 så den är inte direkt ny. Just nu är jag inne i en film period, har kollat på minst en film varje kväll denna vecka. Har kollat på båda twilight filmerna och på Mamma mia, så jag kollar bara på filmer som jag redan har sett haha men det är så typiskt mig ;) men ikväll blir det en ny film.


Godnatt, ♥


Kommentarer
Postat av: Yoji

Hur gar Miami planerna? ;))

2010-03-25 @ 06:31:58
URL: http://yoji.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0