Great house

Tyvärr så har vi inte den bästa internet uppkopplingen här så jag lyckas inte ladda upp några bilder. Idag har vi varit ute och kollat på lite olika saker, först åkte vi till ett great house som heter Rose Hall där gick vi en guidadtur och fick veta lite om hur det var där förr i tiden. Jag förstod kanske en 1/3 av allt som sades men det var fint där så jag bara nicka och såg glad ut. Sen åkte vi in till Montego bay för att äta lite mat. Hittade en väldigt fin resturang som hette Pelicanen eller nått sånt :) Vi har även varit och letat efter nån gammal hamn som hade hand om slavhandel om jag uppfattade det rätt, men det var stängt där tills december för renovering så nu är vi tillbaka i Silver sands igen. Det var varit skapligt väder om man bortser från blåsten. Nu har jag och Linnea precis dansat klart till Erik Grönwall så nu ska vi snart äta mat och varva ner inför kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0