Klänningen

Om jag blundar nu så skulle jag lika gärna kunna tro att jag sitter mitt i en konsert med massa musik och med en snubbe som står på scen och pratar. Fast om jag öppnar ögonen så inser jag att jag att jag bara sitter i mitt rum. Jag kan inte ens tänka mig vart musiken kommer ifrån ? Det är ju i och för sig "masscamp" även ikväll som är en årlig typ "festival" men det tar över en kvart att åka dit skulle jag tro och det låter som högtalaren står utanför mitt fönster så det kan inte vara därifrån jag hör musiken. Nyss spelade dom - "Birthday sex" så håller dom sig till låtar jag gillar är det väl okej. Men tänker dom inte sluta spela snart så blir det nog inte många timmars sömn. Annars måste jag säga att jag har köpt den snyggaste klänningen ever idag! Oj va fin den är. Jag sitter även och drömmer om två par skor som jag verkligen vill ha när jag kommer hem. Märks det att jag är snart 20 som sitter här på Jamaica och drömmer om skor ? Inte bra. Men ska nog unna mig i alla fall ett par när jag kommer hem för dom kommer passa så himla bra med min nya klänning. Ska försöka ta en bild på den i morgon om jag lyckas.



Kommentarer
Postat av: Mikaela

Hej. Så du är au pair i Jamaica? Hur hittade du familj där? Är det svårt att få visum dit?

2010-03-27 @ 13:13:40
URL: http://theworldsgreatest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0