Luftslottet som sprängdes

Igår skulle jag och Calle kika på Luftslottets som sprängdes fast jag inte har läst klart boken men jag kände att jag kunna kika ändå. Jag kollade ungefär i 10-15 minuter innan jag insåg att det skulle bli världens sämsta film ? Eller har jag fel ? Det verkade hur dålig som helst eller dålig men B!!! Ja jag kanske har fel eftersomjag slutade att kolla efter 15 minuter, men jag kände att det var inte värt att se den så jag läser boken i stället den är 1000 gånger så bra. Dom är riktigt bra dom böckerna alltså. Ni borde läsa dom, det går inte att jämföra med filmerna. Fast jag ska nog ge filmen en chans senare om jag är på ett sådans humör. Rätta mig om ni tycker att jag har fel ? Just nu är jag och Linnea ensam hemma medan Verena handlar hon kryper runt på golvet och leker och allt man inte får leka med, som vanligt då bara ;) Hittade även bilder från en jätte fin resturang i Negril.



Kommentarer
Postat av: Broder

Den var bra. Kanske lite seg i början, men den var bra.

2010-03-01 @ 20:37:25
Postat av: Frida

Jag får väl ge den en chans till då sen när jag läst boken!

2010-03-01 @ 21:52:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0