Port Antonio

Jag är huur trött som helst efter helgen. Är det inte under helgen man ska vila upp sig så att man är pigg inför veckan ? Jag orkar egentligen inte skriva allt som har hänt i helgen för jag är alldeles för trött. Och dte har hänt lite smått och gott. Men eftersom vi åker bort i morgon och är borta en hel vecka så känner jag att en liten uppdatering är nödvändigt. Så jag tror jag kör helgen i en slags punktform och i bilder och sen kanske jag hittar orken någonstans på vägen till Silver sands och kan skriva mer ingående vad vi gjorde i Port Antonio ;) haha. 

• Åkte buss från kingston tog ca 3 timmar att komma fram. Kostade 35 svenska kronor ^^ Billigt!
• Hittade en taxi som tog oss från Port antonio till hotellet tog ca 15-25minuter kosta 12kr ;) Billigare!
• Checkade in tog det lugnt och sov.
• Vaknade av ös regn och plåttak, sova högs 3 timmar
• Mulet och grått, men inge regn.
• Åkte till en strand som heter Frenshmens cove
• Träffade dom andra svenskarna, Elin, Johan, Martina och Erik :) trevligt!
• Bada, Lunch, Domino och prata.
• Tog båt till deras hotell
• Såg och badade i Blue lagoon, Varmt eller kallt ? Båda ?
• Drack kaffe, umgicks, spelade kort ;)
• Mat på Anna Banana, lång väntan
• Tillbaka till vårt hotell, domino mys och senare sova.

Ja men ungefär så, upptäckte att detta var ungefär 3 gånger så jobbigt som om jag skulle ha skrivit en text hha nerå inte riktigt men det är kul att variera sig och nu fick jag upp lite mer blogg känsla efter ha skrivit lite. Ja men i helhet så har helgen varit bra tycker jag. Kul att träffa lite nya människor och förhoppningsvis träffas vi nått mer. Nu ska jag kolla på en film och sen sova för i morgon åker vi som sagt bort en vecka och vi får se hur mycket jag kan uppdatera. Godnatt.
 


Kommentarer
Postat av: emilia, Au pair i Los Altos, California

Har du rätt i.. ;)



Åh, ser så himla underbart ut där du är!!!

2010-03-09 @ 05:40:05
URL: http://emilia1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0