Smälter bort

Ja idag fick jag för mig att jag verkligen behövde komma ut och hitta på nått och inte bara sitta inne i det här huset. Så jag bestämde mig för att ta en promenad med Linnea och handla lite. För jag tänkte att så varmt kan det väl inte vara. Nja på vägen ner var det helt okej kl var runt 11 och det är ju ändå nerför hela vägen. Vi gick runt och kikade lite i "alla" affärer (typ noll) haha. Och det gick bra. På vägen hem gick jag in på mataffären och handla lite mat och sen när jag var klar så var det dags att gå hem. Det var ju lugnt att gå hit så det är väl lugnt att gå tillbaka med men som alla kan lista ut så är det öppför hela vägen tillbaka kl är halv 1 och det innebär att solen står mitt på himlen och det är verkligen typ 30 grader i skuggan. Haha Verena skratta åt mig när jag kom tillbaka, det såg verkligen ut som att jag hade sprungit maraton eller nått :P Fy!

Så jag fick hoppa in i duschen för sen åkte vi och åt lunch med två tjejer en från Trinidad och en från Jamaica och deras barn. Det var super gott och de va kul att hitta på nå. Annars en lugn efter middag vi tog en liten promenad och skippade middagen för vi är fortfarande mätt på lunchen båda två :P haha. Ne en sak har hänt och det är att Linnea satte i halsen nu på kvällen. Hon åt en bit ananas och plötsligt började hon att hosta och vi tänkte aa okej, men sen blev hon helt röd i ansiktet och kunna verkligen inte andas. Både jag och Verena fick världens panik och måste agera. Det känns som det tog flera minuter innan vi lyckades få henne att få upp den ur halsen men det tog det självklart inte men det var så jäkla läskigt "/ man bli liksom vad kunna ha hänt om vi inte lyckades ? Uscha! Vi var glad sen efteråt att båda va hemma, allt hade varit så mycket läskigare om man hade varit ensam med henne. 



Det fick bli ett yrt inlägg, men det är en trött
Frida som sitter framför tangentbordet


Kommentarer
Postat av: Yoji

Ja i tre manader :)

2010-03-22 @ 12:29:06
URL: http://yoji.blogg.se/
Postat av: Yoji

Jag jobbar pa ett hostel som frontdesk, Decowalk. Kommer du hit ska du latt bo har, billigt och pa stranden ;)

Det finns mycket att gora, manga klubbar att vara pa. Ar val inte direkt den som klubbar men pa 3-4 dagar hinner du med en del.

Besok hemsidan http://decowalkhostel.com

Vilka datum kommer du hit?

2010-03-22 @ 20:11:10
URL: http://yoji.blogg.se/
Postat av: Yoji

Sag till om du har nagra fragor om hostelet. Jag tror vi saljer baddarna for omkring 28 usd utan skatt per natt under den perioden. Du kan ju valja mix med 8 eller 10 badd eller endast female doorm med 6 eller 8 badd :)) vad galler nattlivet ar aldern 21. Vet folk som kommit in med fejk leg och utan. Det finns inte sa mycket shopping i south beach. Rekommenderar de shopping malls, utanfor. Aventura Mall ar gigantisk. Du har Dolphin Mall och nagra till. Vore sjyst om du sa till nar du ar har, kanske kunde hanga om du vill :))

2010-03-23 @ 01:10:38
URL: http://yoji.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0