Sommar

Hej hej hallå. Idag hade jag planerat att vara ensam hemma ett tag och passa på att ringa alla mina nära och kära men riktigt så blev det inte. För Verena ville att jag skulle följa med till babygruppen för att göra Linnea sällskap i bilen, för hon har varit lite grinig några dagar och det är inte så kul om hon blir det och Verena är själv i bilen. Så jag följde självklart med dit. Så får se om jag hinner ringa hem i morgon i stället. För nu saknar jag några röster där hemma som jag vill höra igen. Annars en lugn dag, jag och Linnea har varit ute och sprungit på golfbanan. Eller jag sprang och Linnea satt i vagnen och guppade men hon gillar de ;) haha! Igår fick vi veta att Calle ska åka iväg på utbildning i Barcelona så nu blir jag och Verena ensam hemma här i Kingston i ca en och en halv vecka. Men det ska nog gå bra skulle jag tro. Det blir nog att jag får lägga Linnea lite oftare men det gör ingenting. Tyvärr har jag inga nya bilder och därför läggar jag in lite underbara sommar bilder som får mig att längta hem efter mina vänner och sommaren.


Camilla och Linn

Me

Britta i turkiet

OnklP och Frondish ;)

Griiisen ♥

Jonas, Marcus och Linus

Britta, Camilla och Frida

Frida och Camilla

Tripp - trapp-trull

Lurren och Lars


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0