Sovdags

Ikväll har jag kört en twilight kväll, eller jag kikade på första och sen började jag att kolla på den andra men efter att lyckats trycka på stopp i stället för paus så började filmen om och det gick inte att spola ;) Så jag orkade verkligen inte kolla om dom första 25 minuterna. Så nu sitter jag här i stället och ska snart krypa ner i sängen. men fastnade med massa mysig musik så nu måste jag bara lyssna på lite mer innan jag sover. Ja då var det måndag igen och en ny vecka har börjat. Vi har bara varit och handlat och tagit det lugnt. Linnea är så himla rolig nu för om man lägger sig på golvet så början hon klättra över en på engång och då bryr hon sig inte om hon klättrar över benen, magen eller om den närmaste vägen är rakt över ansiktet ;) Gräset är alltid grönare på andra sidan ni vet. Så idag har vi mest krypigt omkring på golvet och myst. Hon har varit super mysig idag och sånna dagar gillar vi. Jag är även på jätte bra humör för idag har jag nämligen pratat massor i telefon och det gör mig glad. Jag har pratat med pappa, mamma jocke och med Linus. Ne men nu borde jag verkligen sova. Jag har fått tillbaka mina dåliga vanor som jag hade hemma förut att vara trött på dagarna och pigg på nätterna.


Godnatt ♥


Kommentarer
Postat av: Yoji

Vill du horas pa mail kan du na mig pa [email protected] :)) hall mig uppdaterad.

2010-03-23 @ 06:37:09
URL: http://yoji.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0