Appelton

Nu har vi anlänt till Black river och har precis ätit middag, under middagen så gick strömmen i hela byn men som tur hade vi tända ljus. Det tog ca 15 minuter innan strömmen kom tillbaka. Vi bor i ett jätte fint hus precis vid havet. Och vi har en pool och massa hängmattor. Ska försöka knäppa kort i morgon, men just nu är det så mörkt så det blir inge bra. Idag har vi mest åkt bil men vi har även hunnit varit på Appelton där dom gör rom. Så nu vet jag exakt hur allting går till ;) Det var en fruktansvärt strak doft där inne som jag hade lite svårt att hantera men det blir väl all sprit och socker eller vad det nu kan vara. Mycket udda doft i alla fall, men det var trevligt där.



Och några bilder på Linnea sen middagen :)



Kommentarer
Postat av: Jakob Andersson

Svar: Heeej! :D Ja, jag är från Västervik. Vilket sammanträffande... Kanske att jag känner till/igen dom, men det beror förståss när de flyttade härifrån? =) Haha.



Men vilket otroligt häftigt val, att vara AU-pair i Jamaica, har jag aldrig hört någon som varit tidigare. Vanligast är ju trotsallt England och USA. :D

2010-03-13 @ 12:23:22
URL: http://detvarmindag.djungeltrumman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0