Underbart

Det är löjligt fint här borta, och jag trivs som fisken i vattnet en dag som denna ;) Jag kan inte direkt klaga. Jag har legat på en madrass i poolen över 2 timmar och njutit av solen. Så här skulle jag alltid vela ha det. Vi har bara haft en lugn och slapp dag här. Nu på kvällskvisten så har jag och Linnea varit ensamma hemma. Vi passade på att ta oss ett dopp i poolen, som var helt underbart. Vi njöt av varmt vatten och av en underbar kvälls sol. Efter badet gick vi in och tog oss en dusch för att skölja av oss all klor och solkräm. sen bara en myskväll innan dom andra kom hem igen.

Just nu ligger jag i sängen med Linnea i en annan säng bredvid mig. För nu är det kvällen och lägg dags för Linnea. Hon är jätte duktig och somnar själv i sin säng. Men man behöver stanna med henne utefall hon tappar nappen eller blir ledsen. Men så fort hon har somnat så tänker jag gå ner till poolen och lägga mig där en sväng. Poolen är upplyst av lampor och det är jätte fint där nere nu när det är mörk. I allmänhet har jag haft en underbar dag. Hoppas ni också har haft det. ♥


Kommentarer
Postat av: malin - blivande au pair

2010-03-14 @ 10:28:46
Postat av: malin - blivande au pair

det där ser ju galet skönt ut!

2010-03-14 @ 10:29:10
URL: http://wakoo.blogg.se/
Postat av: Syster

Men gud vad härligt det ser ut!! Jag har suttit ute på bron med näsan i vädret i den fina svenska solen,men jag misstänker att det inte är hälfen så varmt som hos dej :) Men skönt med sol och början till vår. Hoppas att du har det bra och jag längtar efter dej <3 Kram!

2010-03-14 @ 12:17:21
Postat av: malin - blivande au pair

Ja ohja, 5 grader känns som 20 just nu, hah! skinnjackan åkte på för första gången (; men antar att det inte slå din värme? haha

2010-03-14 @ 14:32:36
URL: http://wakoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0