Promenad

Nu är klockan snart 4 och det innebär att det börjar bli lite svalare ute. Så jag funderar på att ta en promenad med Linnea så fort hon vaknar. Men förhoppningsvis så sover hon ett tag för det har blivit lite sovande dom två senaste dagarna. Hon har varken velat äta eller sova så nått lurt är på gång. Kanske bara är en sak hon har kommit på eller så är det kanske tänderna som vägrar att komma eller kanske en liten infektion i kroppen. Ja men jag hoppas det blir bättre snart i alla fall :) Jag är ovanligt pigg och glad idag så jag vet inte riktigt vad det är :) Bara en allmänt bra dag och det känns ju skönt. Hittade lite bilder från Karins kamera idag sen vi var i Silver sands. Jag saknar faktiskt dom det var roligt när dom var här. Och då hade jag någon att spela kort med ;) Här ser vi när jag och Ralph försökte oss på denna och det gick ju lite si så där vi kantrade några gånger men vad gör de ;) Kul hade vi i alla fall.


Jag har inga kommentarer om sista bilden ;)


Kommentarer
Postat av: evelina

du ser ut att ha det hur underbart som helst! har funderat på en grej. får du "lön" eller är lönen typ gratis mat och boende? :)

2010-03-19 @ 08:50:04
URL: http://evelinajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0