Vyssan lull

Ikväll var det Frida och Linnea kväll. Jag och Verena kom överens om att vi lägger Linnea varanan kväll den här veckan nu medans Calle är i Barcelona. Jag har turen att hon finner ro snabbt utan några större protester och sover efter ca 10-25 minuter. Tyvärr har inte Verena haft samma tur den här veckan och Linnea vill inte alls somna lika snabbt. Men tror att det är för att hon är väldigt mammig just nu och när hon ser att Verena är där så är hon ju hellre med henne en att ligga ensam i sin egna säng. Och det är ju förstårligt, eller hur ? Sen efter läggningen så har jag bara kikat på film. Har börjar kolla på den svenska filmen "snabba cash" men den förll mig inte riktigt för smaken. Men ska nog kolla klart på den i morogn för man vill ju ändå veta hur den slutar :) Men nu är det sovdags.
  


Godnatt allihopa, och en stor PUSS vill jag tillägna min älskade kusin Agnes ikväll
 bara för att hon är så himla underbar! ♥ Saknar dig gumman.


Kommentarer
Postat av: Agnes

jag saknar dig!!! <3

2010-03-28 @ 16:54:06
URL: http://agneslundh.tumblr.com/
Postat av: tove

till 12 juni :) du då?

2010-03-28 @ 22:19:11
URL: http://tovelitove.blogg.se/
Postat av: tove

åh, det är ganska snart ändå! tiden bara försvinner :) åker du tillbaka senare? jag ska antagligen plugga så det är dags att söka utbildningar i veckan :)

2010-03-28 @ 22:53:32
URL: http://tovelitove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0