27 Maj

Hej där. Det blev att jag åkte till Joakim igår ändå. Kunna inte hålla mig :) Men egentligen spelar det ingen roll om jag kliver upp där på morgonen eller hemma för det blir ungefär samma tid i alla fall. Så idag har jag bara jobbat, Dellengården hade ansvar över bingon idag och det innebär att jag var där och sprang runt och försökte hjälpa massa gamlingar att lyckas lägga sina pluttar på rätt nummer :P Det var inte det lättaste. Nu är det bara en dag kvar att jobba innan det är helg :)


Me Like


Kommentarer
Postat av: Camilla

Sot ni ar :)

Snart kommer jag hem vannen, da ar det du och jag och Bockarna?! <3

2010-05-30 @ 20:30:38
URL: http://camillagrip.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0