Lördag

Nu är det helg igen och det är tredje helgen vi är här om  jag inte tänker fel. Vad vi ska hitta på i helgen är lite oklart, igår blev det en lugn kväll där vi såg "The blind side" jag hade sett den förut men filmen är väldigt bra och tänkvärd :) sen blev det idol tittning och sova. Jobb dagarna har gått jätte bra den här veckan och jag trivdes verkligen där borta. Klart det har varit jobbigt men de tar på energin att umgås med 6 barn på 2-3 år hela dagarna, men de är mys också såklart :) Får se om jag får jobba där nå mer. Till veckan får vi se vad som händer, jag har två arbetsintervjuer i alla fall så jag hoppas ♥

Saknar min Joakim Svensk ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0