Powerwalk

Ja nu har jag och Camilla varit ute på en minst 2 timmars promenad :)
Vi tog på oss springskorna och begav oss ut på storstan. Vi hade Karl johan och slottet som mål.
Och vi hittade till allting, så nu vet vi vart tågstation, slottet, nationalteatern och Karl Johan ligger och mycket mer skulle jag tro :) Det var fint där och mycket folk. Alltså det är riktigt varmt i Oslo nu måste jag säga. Har man lite tempo behöver man inte alls ha någon jacka på sig och är det någon som har tempo i stegen så är det Camilla haha ^^ Men det är bra för mina små ben att sträcka lite på sig! Vi får väl se vad som häder på eftermiddagen.


Kommentarer
Postat av: Camilla

Efter denna trippen är slut kommer du kunna gå som folk ;)

2010-09-09 @ 14:04:48
URL: http://camillagrip.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0