Jag är tillbaka!

Hallå där!
Nu tänker jag äntligen bryta tystnaden här i bloggen. Jag har tagit ett ganska så långt uppehåll men nu känner jag att det är dags igen. Min inspiration har inte varit på topp när det har varit vinter och kallt. Men nu är våren här och jag har massa nytt som hänt mig så nu känns de som att jag ska kunna komma igång igen. Jag tänkte börja med att tala om att jag har införskaffat mig en egen lägenhet i Delsbo, som känns hur underbart som helst :) Det är så skönt att få ha alla mina saker på ett och samma ställe och inte bo lite över allt. Och jag känner redan att jag kommer att trivas bra här! Så här kommer det lite bilder,




Det är svårt att få det att se mysigt ut på bild,
de ser lite trist ut men de tycker jag inte att de är i verkligheten :)

Kommentarer
Postat av: Britta

Fint! Snart kommer jag och hälsar på :)

2011-04-13 @ 10:05:40
URL: http://bpersson.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0