Grattis Andreas



I morse när jag kom hem låg Britta hemma hos mig, :) Hon hade lite ont i huvudet men jag vet inte riktigt vad det berodde på haha. Vi satt i min säng ett par timmar och sen gick vi till Robertos och åt lite. Senare följde jag med min bror till Zeb, Steffo och Tuvali och myste lite med dem. Det är så synd om Steffo som inte kan springa omkring längre pågrund av sitt gipsade ben. Men han var verkligen jätte duktig och verkade acceptera situationen bra :)

Ska även säga Grattis till min bror Andreas som fyller år i dag, Grattis ♥


Kommentarer
Postat av: Syrran

Gulligaste kortet jag sett på länge :) Åh vad dom är fina. Lika fin som pappan. Kram kram.

2009-04-20 @ 07:55:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0