kvälls dopp

Det blev så att jag gick till Agnes ikväll. Och där träffade jag bland annat lilla Timmy, som va så otroligt söt :) Och eftersom jag inte har sagt det förr så får jag säga Grattis till dem och Timmy nu i stället. Sen bestämde sig jag och Agnes att vi skulle vara duktiga genom att ta oss en kvälls promenad. Det blev en väldigt liten runda och den slutade med at vi gick upp på "pensionärs" och hamnade till slut i Niklas, matte och Fredriks sommarstuga där de satt och kikade på film. Tillslut kläckte Agnes ur sig den fina tanken att vi kanske skulle ta oss ett nattbad, och Fredrik nappade på en gång och så fick det bli. Så nu har jag nästan kommit in från ett kvällsdopp och en stund i bastun. En mysig kväll blev de med mina mysiga kusiner :)

GodNatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0