Minigolf

Igår spelade jag minigolf med Jögge, Jocke, Johan och Poppe. Det gick ju inte allt för bra om vi säger så för jag förlorade rättså stort. Men inte blir jag ledsen för de haha, och Jocke fick äran att vinna allt :) Det gick väldigt bra för honom. Och vi bestämde i början av omgången att vinnaren skulle bli bjuden på glass av de andra. Kan lova att Jocke blev väldigt glad för det ^^ Men efter spelet så blev jag chaufför resten av kvällen. skjutsade in folk och sen hämtade dom på natten i stan. Somnade runt l 4 skulle jag tro. Det blev en lång dag nästan 24 timmars vakenhet.


Tror Johan gör nått roligt, dom ser då road ut.


Jocke gör en liten segergest ;)


Golf spelarna,


Självklart så tog Jocke den minsta glassen (INTE) ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0