Borta bra men hemma bäst

Godmorgon.. Nu sitter jag äntligen hemma i Norrbo efter en otroligt lång dag och natt. Började resan från England igår runt kl 7 på morgonen, och kom fram till Hudiksvall runt kl halv 10 på kvällen. Sen efter det begav  jag mig nästan direkt mot Bjuråker och till brorsans "födelsedagsfest". Väldigt trevligt med många glada människor :) synd bara att man var så trött, men det blir väl fler chanser senare mot sommarn då man får träffa alla och vara social. Måste bara tillägga att jag älskar min släkt så himla mkt, sjukt underbara allihopa :) Jag var chauför igår och jag lyckades få med mina passagerare runt kl 4 så somnade vid kl halv 5 i morse, haha så är lite trötter nu. Men då måste vi tänka att kl ställdes om i natt med så egentligen var den "bara" halv 4 :P


Party party



Ne nu ska jag gå ner och se om  jag får nå liv i min bror, mamma eller Jan :)

Kommentarer
Postat av: Elina

haha,sötbroren!

2009-03-30 @ 15:01:32
URL: http://elinabrandtskott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0