Dag 10 i England

Nu är andra arbetsveckan påbörjad och de känns bra. Den här arbetsdagen är nog den bästa hitils, idag har jag varit med de minsta barnen igen och där trivs jag bäst. Dom är verkligen helt underbara. Att få vara en hel dag med barn i 5-7 månaders åldern är verkligen kul. Fast tänker på mina egna små älsklingar där hemma som jag saknar väldigt mkt. För jag har ju ändå dom underbarste barnen hemma i Sverige :) Jag ska fråga i morgon om jag kan få stanna kvar på samma avdelning några dagar i stället för att byta varje dag. Det skulle kännas mycket skönare. Efter jobbet idag så gick jag och Elin lite på stan, vi har inte hunnit kollat så mycket i affärerna här i Newton Abbot, eftersom vi är så trött på eftermiddagarna. Men jag hittade faktiskt en jätte fin tröja som jag köpte :)
Tyvärr har jag inte så mycket att skriva om, för vi har inte hunnit gjort så mycket idag.
Vackert väder och inte en droppe regn. så det är jätte skönt! Nu ska jag snart gå till sängs så jag orkar upp i morgon. Godnatt!


Hittade några sötisbilder.

Kommentarer
Postat av: Britta

28 mars ska jag göra högskoleprovet :)

2009-03-17 @ 13:34:42
URL: http://sportnoerden.blogg.se/
Postat av: Monica

Dom är HELT UNDERBARA!!!! Och det är du med ;) Puss puss

2009-03-20 @ 19:37:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0