Grattis Johan

Grattis på födelsedagen vännen, ja idag är det din dag Johan. Saknar dig så himla mycket, förlåt om jag stöter bort alla minnen ibland även fast det påminner mig om en av mina bästa vänner. Men ibland är det så himla jobbigt att inse att man aldrig mer kommer att få uppleva allt igen och man är nog även lite egoistisk som inte orkar bli ledsen. Men nu ska vi vara glada och jag hoppas att du får en helt underbar födelsedag där uppe och att du ser att vi här nere tänker på dig. Tur att tiden går så fort, för det ses vi snabbare! Älskar dig ♥


Kommentarer
Postat av: Moster Mia

Jag förstår vad du menar med att tiden går fort men du ska inte önska det ändå. Huvudsaken är väl att ni kommer att träffas så småningom.

Kram kram

2009-11-12 @ 08:30:25
Postat av: Evelina

du är inte alls egoistisk som inte orkar bli ledsen gumman <3

2009-11-12 @ 13:18:03
URL: http://evelinabrandt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0