Jacob

Ja jag är just nu helt insatt i twilight böckerna, och jag måste bara fråga om det är någon mer än jag som tycker mer om Jacob än Edward ? Jag vet inte riktigt varför jag gör det men just nu gör jag faktiskt det. Det kan ju vara för att jag hellre skulle välja en varm, mjuk, självsäker och dödlig kille framför en iskall, hård, mer osäker och odödlig kille. Ja nu vet jag att någon kommer att protestera över vad jag skriver men a så känns det just nu. Ska inte avslöja allt för mycket eftersom inte alla har hunnit så långt, som tillexempel Camilla ;) Så du behöver inte vara rädd att jag ska säga nått du inte vet ännu. Jag tror i och för sig att filmerna eller dom två sista böckerna kan ändra min synvinkel och göra att jag tycker mer om Edward för när man läser så skapar man sig mer en egen uppfattning. Jag försöker verkligen övertala mig själv att Edward är bättre men det går inte haha ^^ Ska fortsätta med fyran nu och leva mig in lite i deras värld igen!


Bjuder därför på en snygg bild på Jacob Black :) ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0