Tisdag

♥ Canebro und Persson ♥


Ja idag är det ingen snö ute men jag hittade den här bilden sen förra året den här tiden. Det är också bland den första snön då. På bilden är vi hemma hos Jimmy A och hade typ ätit tacos och myst vid tvn :) Igår gick det bra att vara på Edshammar i alla fall. Personalen verkade bra men väldigt yriga men snart kommer man kanske in i deras yranden med och det var många söta pensionärer. Nu ska jag sticka och simma i alla fall och sen dra vidare till Norrbo och hälsar på mamma lite innan boxningen ikväll med Camilla :) Och jag har kansk glömt att berätta att vi har fått veta vart våran "hemligatur" med fotbollen ska gå. Ja i helgen sticker vi till Vemdalen och är där fredag - söndag. Hoppas på en bra och lyckad helg :) men det är ju underbara flickor så kan väl inte bli något annat skulle jag tro. ne nu ska jag sticka innan klockan blir för mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0