Fel på bilen = inge jobb

Ja då har man lega i sängen hela dagen i princip och väntat på att åka till stan och jobba. Men när klockan väl blir så mycket och jag och mamma ska åka i väg så börjar bilen koka igen och den läcker. Så då hade jag ingen möjlighet att ta mig in. För nu går det inga fler bussar från Norrbo in till stan heller som jag hinner med. Inte är jag ledsen för det i och för sig, men jag förlorar ju pengar på det om jag inte kan ta igen det en annan dag. aja vad kan man göra åt saken då, inte så mycket :)

Kommentarer
Postat av: rasha!

men shit vad kul frida :D:D:D det är faktiskt inte så långt till kalmar!!! det tar ca 40 min med tåg :D inte tusen mil alls. vad ska du göra den andra oktober där? ska se om jag är ledig!

2009-09-10 @ 20:54:50
URL: http://rasha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0