Puss



Just nu skulle jag vilja ge den här tjejen en stor puss och kram, skulle vilja kunna åka ner dit nu och ligga och lyssna på alla roliga saker som hon har varit med om dom här typ två veckorna. Det finns så mycket jag skulle vilja berätta och jag vet att hon har mycket att berätta också, men de är så tråkigt att ta allting över telefon så nu vill jag träffas. Men jag tror inte att de kommer att dröja allt för länge innan jag åker ner dit faktiskt. För snart fyller ju den här lill fian 20 år. Älskar dig

Kommentarer
Postat av: B

ÅH! jag längtar sönder tills du kommer hit! också ska ju faktiskt jag hem innan dess också, det gillar vi <3

2009-09-10 @ 23:11:50
URL: http://sportnoerden.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0