11 dagar

Nu har det gått ännu en helg. Shit vad tiden går fort alltså. I morgon börjar min sista hela vecka här nere innan jag åker hem mot Sverige och verkligheten. Så snart är min tid som Aupair i Jamaica slut. Får skriva mer om det vid ett senare tillfälle och sammanfatta lite om dom här 4 underbara månaderna. Förlåt för min bloggsvacka men det är så mycket annat just nu och jag känner att jag vill ta vara på tiden. Helgen har i alla fall varit bra i går var jag hos dom andra svenskarna, dom bjöd på jätte super god mat som var köttfärslimpa med potatismos och brunsås :) mm riktigt gott. Sen satt vi och disskuterade en massa men det var kul ;) haha! väldigt intressant faktiskt. Just nu är jag barnvakt åt Linnea och hon somnade på ungefär 5 minuter.
Så det blev en jätte lugn kväll.


Kommentarer
Postat av: fanny

Känns det sorgligt :-(

2010-04-27 @ 21:57:56
URL: http://funbun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0