Fredag

Ne nu har jag tagit en liten paus från bloggen och ska försöka att komma igång igen. Men det blir aldrig att jag tar mig tid att sitta framför datorn nu när jag jobbar. Känns som de finns lite andra saker som är roligare. Fast de är ju alltid kul att lägga ut nya bilder som man har knäppt :) Idag har jag i alla fall gått på stan med Britta och handla lite nya kläder och ätit jordgubbar. Kl 17.00 var vi även på Bio och idag fick de bli Twilight Eclipse och den var enligt mig väldigt bra, bäst av dom tre som har kommit ut :) och det gillar vi! Efter bion träffade jag Linus, Jonas och Johan och vi kollade på korp fotboll, åt mat och myste på en båt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0