Silver sands

Ja nu är vi tillbaka till Silver sands igen men denna gång har vi hyrt ett annat hus närmare havet och utan pool. Men det kommer nog att bli jätte bra, bara solen får för sig och kika fram för just nu är det väldigt mulet. Sist hade vi jätte roligt här och jag hoppas på en lika bra vecka. Jag måste bara säga en sak, Verena berättade att det tog ett par veckor innan Linnea blev van vid dom guppiga vägarna här och lyckades sova i bilen och dom som känner mig hemma vet att jag utan problem somnar i bilen och alltid sover när man åker någonstans. Och det är precis lika för mig som för Linnea för nu när man har varit här ett tag och blivit van med alla gupp och alla svängar så somnar jag nästan lika fort som Linnea när vi sätter oss i bilen haha ^^ Jag tänkte lägga in lite bilder från dagen och huset som vi bor i nu men lyckades inte ladda upp så stora bilder men ska försöka senare igen och se om jag lyckas. Blir nog en tidig kväll för min del för är trött efter dagens resande. Nu har vi precis ätit födelsedags tårta och firat en av Österrikarna som fyller år idag. Mums!


Kommentarer
Postat av: Jakob Andersson

Svar: Jaså inte? :O Jag blev jätteöverraskad över hur bra filmen var! :D Gillade den veeerkligen! =)

2010-03-09 @ 21:45:36
URL: http://detvarmindag.djungeltrumman.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0