Onsdag

Idag har jag räknat till 600 högt för Alve och Liam. Det låter kanske inte så mycket men det var
nog mitt livs längsta 10-15 minuter :P Kändes som de aldrig tog slut haha. Det började med att mamma sa att Liam inte skulle klara av att sitta stilla i 10minuter och att de tog ungefär 10min att räkna till 600 om man räknade en siffra i sekunden. Så då var det bara för mig att börja räkna och se om han lyckades, dock tog de lite längre tid för mig. Och Liam satt faktiskt stilla och tyst hela tiden haha!


Kommentarer
Postat av: Elina

Haha, vilket jäkla kung tidsfördriv! :P Å jag är imponerad att han satt still :P

2012-06-27 @ 22:21:10
URL: http://elinabrandtskott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0