Heldag med fotbollen

Dagen började med att jag blev upp hämtad för att åka till Bergsjö på DM match. Matchen gick inte riktigt som planerad efter en förlust med 2-1. Jag kan ju meddela att vi hade typ hela matchen och att vi värd att vinna. Men tyvärr hade vi världens sämsta domare, och a det finns inte så mkt mer att säga. (Förlåt Johan jag menade inte dig ^^)

Efter matchen åkte jag hem till lägenheten och packade ihop lite saker för att senare åka mot ölsund där vi skulle ha en helkväll med fotbollen :) Vi började kvällen med en femkamp först dela vi in oss i 6 lag, alla skulle ha ett lag namn och en hejjarramsa. Första grenen var stövelkastning, kan ju med stolthet säga att mitt lag vann. Andra grenen var "gemensam" skidåkning och a vi vann även den :P Sen tredje grenen var luftgevär och den vann vi med. Den fjärdegrenen var att blåsa pil och den vet jag inte riktigt vem som vann men vi kom i alla fall bland de två främsta men minns inte om vi vann eller hur det var och sen den sista men inte den minsta grenen var karaoke och den bjöd vi mest på, så om alla är lite logisk och plockar fram sitt mattesnille så kan ni nog räkna ut att mitt lag vann :D Weiii! Vi vann fyra fina olika priser som var väldigt fina.



Senare på kvällen efter att vi hade tävlat klart och ätit god mat hade vi en underbart mysig kväll :) Vi badade utekar och pratade de flesta badade även i sjön,  och vissa bastade. Efter de så satt vi och spelade kort och sen kröp vi ner i våra sovsäckar. Det blev en lyckad kväll, så tack Näsviken och Delsbo :)



Camilla och Agnes ni är helt underbara :D ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är helt underbar du också :) <3

2009-04-19 @ 18:00:27
Postat av: Camilla

Du är underbar Frida <3

2009-04-19 @ 19:39:27
URL: http://camillagrip.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0