Helg

Lördagen:
Den tillbringade jag hemma hos Elina i Fedriksfors. Hon hade ett lite kalas eftersom hon nästan nyss fyllt 20 år,:)
Så grattis till dig gumman. Det var kul att umgås med dig, för det blir ju inte allt för ofta. Många ur min underbara familj var där och jag blir så lycklig när vi är tillsammans. Alve, Liam och Rasmus var några av de som var där och er träffar man allt för sällan. Senare på kvällen åkte jag och Ida Nordgren till Hudik och gick in på Stadt, tyvärr blev inte kvällen så lång som planerad. Jag gick hem runt 12 tiden för då kom Joakim till Hudik men fick iaf sova med honom den natten.


Alve har blivit så stor :)


Bror min och Liam, älskar den här bilden :)

Söndag:
Det är nog den längsta söndagen i hela mitt liv. Först vaknade jag och Joakim vid 11 tiden. Vi vandrade upp till min bror och hämtade lite saker som jag hade lämnat i hans bil. Sen runt halv 1 åkte han hem till Delsbo, och då la jag mig och vila en stund. Kvart i 4 kom SötCamilla och hämtade mig för då var det dax att lira lite fotboll. Så vi stack till Glysis och förlorade mot Ljusdal med 3-0, men det gör inte så mycket för det var bara en träningsmatch men i sommar när de gäller då kommer vi att vinna ;) Kom hem från matchen strax efter kl 7, då duschade jag och la mig i sängen för att försökta vila lite. Kl halv 9 gick jag till sjukhuset för då var det tid för att börja jobba, så nu har jag jobbat min första natt i hela mitt liv. Det gick faktiskt väldigt bra men jag kände att tröttheten började komma runt halv 6 tiden, men då var det inte länge kvar. Jobbade till kl halv 8 på morgonen men de blev en bra natt :)

Kommentarer
Postat av: evelina

va fin du är! :)

2009-04-12 @ 16:24:51
URL: http://evelinajonsson.blogg.se/
Postat av: Monica

Myspysbild på broren och Liam :) Och Alve är så sööt och du är jämt så otroligt vacker! Kraaam

2009-04-14 @ 18:11:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0