Nervös



Tisdag
, och det innebär skola och träning. Jag började kl 8 och gick till kl 2 så det var en ganska så lämplig dag faktiskt. Efter skolan så stack jag hem till lägenheten och tog mig en liten tupplur innan jag skulle tillbaka till skolan på genrep. För i morgon ska lilla jag gå som "modell" på skolan. Elina och hennes kompisar har som projektarbete att göra egna kläder och sen ha en modevisning, och då ska jag ställa upp som en av "modellerna" väldigt spännande kan jag säga men jag är så sjuuukt nervös nu :( men aa det ska nog gå bra. Jag kan väl inte mer än skämma ut mig ? eller ? Så i morgon ska det bli en rolig dag hoppas jag på, sen efter skolan så ska jag tyvärr städa och det är ju inte lika roligt om vi säger så men det behövs ju det med. Sist när vi hade match så knäppte vi ett "lagfoto" (fattas väldigt många) Men har har vi en del av det ny skapade Delsbo-Näsviken :)

Har lite funderingar om vad som händer på torsdag... Gratulera mamma ska jag såklart göra men det vore ju roligt att göra någonting mer också på kvällen liksom, men ska troligtvis iaf vara med Britta och det brukar ju alltid sluta bra :)

Kommentarer
Postat av: Systeryster

Kommer säkert att gå jättebra på modevisningen tror jag! Synd att jag inte kan vara där och titta :( Ha en bra helg i solskenet. Stor kram till dej från mej.

2009-04-29 @ 08:35:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0